کانادا خواستار لغو شهرک‌سازی‌های جدید رژیم صهیونیستی در کرانه باختری شد رسانه اسرائیلی: تونل‌های حماس همچنان در وضعیت خوبی هستند مقام صهیونیست: در مسیر از دست دادن الجلیل قرار داریم واکنش آمریکا به احتمال مذاکره با دولت «پزشکیان» | فعلا تصمیمی برای مذاکره نداریم پیام تبریک پادشاه اردن به پزشکیان حمله مشترک پهپادی یمن و مقاومت عراق به بندر ایلات (۱۸ تیر ۱۴۰۳) پیام تبریک رئیس‌جمهور مصر به پزشکیان رسانه صهیونیستی: اسرائیل کنترل گذرگاه رفح را به مصر واگذار می‌کند کاخ‌سفید: اراده سیاسی برای عضویت اوکراین در ناتو وجود ندارد نخست وزیر عراق بر ضرورت پایان یافتن تجاوزات رژیم صهیونیستی در غزه تاکیدکرد هشدار مصر به استفاده رژیم صهیونیستی از سلاح «گرسنه‌سازی» در غزه سازمان ملل: مشتاق همکاری با رئیس جمهور جدید ایران هستیم «هنیه» درباره اقدامات صهیونیست‌ها به میانجیگران هشدار داد پزشکیان در گفتگو با رئیس‌جمهور عراق: روابط دو کشور تعمیق و توسعه یابد حادثه امنیتی برای نظامیان صهیونیست در نوار غزه تظاهرات صهیونیست‌ها در خیابان روبروی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی حملات موشکی و توپخانه‌ای حزب‌الله لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی (۱۸ تیر ۱۴۰۳) روسیه «هیمارس» مورد استفاده در حمله به سواستوپل را منهدم کرد + فیلم حماس: نتانیاهو موانع بیشتری را در مسیر گفت‌وگوها ایجاد می‌کند حضور مقامات ارشد آمریکا در مصر برای مذاکره درباره توافق آتش‌بس در غزه
سرخط خبرها

ویدئو | نماینده نجف‌آباد با لودر دیوار دانشگاه آزاد را تخریب کرد

  • کد خبر: ۸۵۷۴۰
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴
ویدئو | نماینده نجف‌آباد با لودر دیوار دانشگاه آزاد را تخریب کرد
ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد با سوار شدن بر لودر، دستور تخریب دیوار دانشگاه آزاد این شهر را صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته گذشته فیلمی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در آن،ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد سوار بر لودر،به دانشگاه آزاد این شهر حمله کرده و بخشی از دیوارهای دانشگاه را تخریب کرده است.

اصل دعوا مربوط به احداث یک زیرگذر در جوار دانشگاه است که طی کردن روال اداری و قانونی احداث زیرگذر، باعث شد تا حوصله نماینده سر برود و خود، سوار بر لودر شده و دستور حمله به دانشگاه آزاد نجف آباد را صادر کند.

دانشگاه آزاد نجف آباد که به عنوان یکی از مراکز جامع دانشگاه آزاد در کشور شناخته می شود با صدور اطلاعیه ای، ضمن تقبیح این عمل، اعلام کرد به دادگاه شکایت کرده است.

ابوالفضل ابوترابی درباره فیلم منتشر شده از خودش که دستور تخریب دیوار دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‎‌آباد را با لودر می‌دهد، توضیح داد: بخشی از زمین‌های این دانشگاه، اهداییِ مردم و اداره راه و شهرسازی نجف‌‎آباد برای توسعه دانشگاه آزاد است که قسمتی از دیوار آنجا باید جهت احداث زیرگذر تخریب شود. این دانشگاه حدود ۲۰ هزار دانشجو و کارمند دارد و حدود یک ماه است با وجود کلنگ‌زنی پروژه، عقب نشینی دیوار به تأخیر افتاده است.

وی ادامه داد: برای حل این مشکل با آقای طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد، در حدود یک ماه پیش تماس گرفتم اما پاسخی نداد. بارها نامه‌نگاری و جلساتی برگزار شده، علاوه بر معطل ماندن مسئولان اجرایی احداث زیرگذر، با توجه به نزدیکی زمستان امکان دارد بودجه پروژه برگشت بخورد. زیرگذر دانشگاه آزاد نجف‌‎آباد با تلاقی شرق و غرب اصفهان، تردد ۲۰ هزار نفر را تسهیل و ایمن می‌کند؛ اگرچه همین واحد دانشگاه آزاد بیشترین منفعت را خواهد برد. چند سال گذشته دانشجویان همین دانشگاه در حمل‌ونقل‌ دچار حادثه شدند و اتفاقی مشابه واژگونی اتوبوس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی رخ داد که افتضاحی را برای این دانشگاه به بار آورد.

ابوترابی با یادآوری اینکه هر ثانیه تعلل در اجرای پروژه‌ها خسران به شمار می‌رود، بیان کرد: قرار بود پس از مذاکراتمان، آزادسازی زمین‌ها برای اجرای پروژه یک هفته‌ای انجام شود، اما پس از گذشت یک ماه این موضوع هنوز درگیر بروکراسی و کاغذبازی است. دست آخر کنار راننده لودر رفتم و با مسئولیت خودم دیوار را خراب کردیم تا عقب‌نشینی لازم انجام شود. بیشترین منفعت این اتفاق را دانشگاه آزاد خواهد برد که دانشجویانش پس از چند هفته باید در محل دانشگاه حاضر شوند. رئیس دانشگاه آزاد نجف‌آباد همکاری‌های لازم را تمام و کمال داشته اما بروکراسی مملکت و تمرکز گرایی بیش از حد باعث این مشکلات شده است. ما در زمان کلنگ‌زنی حتی از مسئولان دانشگاه تقدیر و تشکر هم داشته‌ایم.

 

منبع: انتخاب

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->